Zakres i uwagi ogólne

 

(1) Z zastrzeżeniem indywidualnych ustaleń i umów, które mają pierwszeństwo przed niniejszymi OWU, stosunki handlowe między sprzedającym a klientem podlegają wyłącznie następującym warunkom. O ile nie uzgodniono inaczej, wykluczenie własnych warunków klienta jest sprzeczne

(2) Klient jest konsumentem, o ile zawiera umowę do celów, które nie mogą być przypisane głównie jego działalności komercyjnej ani niezależnej działalności zawodowej. Z drugiej strony przedsiębiorca jest każdą osobą fizyczną lub prawną lub spółką prawną, która w trakcie zawierania transakcji prawnej wykonuje swoją działalność handlową lub niezależną działalność zawodową.

wniosek

(1) Umowa zostaje zawarta z:

(wpisz tutaj nazwę i adres)

________________________

________________________

________________________

(2) Podstawowe cechy towarów wynikają z odpowiedniego opisu produktu określonego przez sprzedawcę.

(3) Wszystkie oferty w sklepie internetowym sprzedającego stanowią jedynie niewiążące zaproszenie klienta do złożenia odpowiedniej oferty sprzedającemu. Gdy sprzedawca otrzyma zamówienie klienta, klient najpierw otrzyma potwierdzenie od sprzedawcy, zwykle pocztą elektroniczną (potwierdzenie zamówienia). Potwierdzenie zamówienia nie stanowi jeszcze potwierdzenia przyjęcia zamówienia Po otrzymaniu zamówienia klienta, sprzedawca sprawdzi je w krótkim czasie i poinformuje klienta w ciągu 2 dni roboczych, czy przyjmuje zamówienie (potwierdzenie zamówienia).

Proces składania zamówienia w sklepie internetowym

Sprzedawca działa w następujący sposób:

(4) Klient może wybrać produkty z asortymentu sprzedawcy i odebrać je za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” w tak zwanym koszyku. Klikając przycisk „Koszyk na zakupy”, klient otrzymuje przegląd wybranych produktów. Za pomocą przycisku „Kup teraz” składa wiążącą aplikację, aby kupić towary w koszyku. Przed złożeniem zamówienia klient może w dowolnym momencie zmienić i wyświetlić wprowadzone dane oraz wprowadzone dane za pomocą funkcji przeglądarki „Wstecz” i „Dalej” wyświetlanych jako klawisze strzałek. Wniosek można przesłać i przesłać tylko wtedy, gdy klient zaakceptował te warunki, klikając przycisk „Akceptuj warunki”, a tym samym zawarty w swojej aplikacji. Sprzedawca wysyła następnie klientowi automatyczne potwierdzenie odbioru pocztą elektroniczną, w którym zamówienie klienta jest ponownie wymienione, a klient może wydrukować funkcję „Drukuj”.

Automatyczne potwierdzenie odbioru dokumentuje jedynie, że zamówienie klienta zostało odebrane przez sprzedającego i nie stanowi akceptacji wniosku.

oświadczenie o akceptacji przez sprzedającego, które zostanie wysłane osobnym e-mailem.

Przedmiot umowy, warunek, dostawa, dostępność towarów

(1) Przedmiotem umowy są towary i usługi określone przez klienta w zakresie zamówienia i określone w potwierdzeniu zamówienia i / lub potwierdzeniu zamówienia po cenach końcowych podanych w sklepie internetowym. Błędy i błędy są tam zastrzeżone, zwłaszcza w odniesieniu do dostępności towarów.

(2) Charakter zamówionych towarów wynika z opisów produktów w sklepie internetowym. Obrazy na stronie internetowej mogą odzwierciedlać produkty tylko niedokładnie; W szczególności kolory mogą się znacznie różnić ze względów technicznych. Obrazy mają charakter poglądowy i mogą się różnić od produktu. Specyfikacje, waga, miary i wydajność są tak dokładne, jak to możliwe, ale mogą mieć zwykłe odchylenia. Opisane tutaj funkcje nie są wadami produktów dostarczonych przez sprzedającego.

(3) Jeśli w momencie zamówienia klienta nie są dostępne żadne kopie wybranego przez niego produktu, sprzedawca poinformuje o tym klienta w potwierdzeniu zamówienia. Jeśli produkt nie jest na stałe dostarczany, sprzedawca odwraca uwagę od deklaracji akceptacji. W tym przypadku umowa nie zostaje zawarta.

(4) Jeśli produkt wskazany przez klienta w zamówieniu jest tylko tymczasowo niedostępny, sprzedawca niezwłocznie poinformuje klienta w potwierdzeniu zamówienia. W przypadku opóźnienia dostawy dłuższego niż dwa tygodnie klient ma prawo do odstąpienia od umowy. Nawiasem mówiąc, w tym przypadku sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy.

W ten sposób natychmiast zwróci wszelkie płatności dokonane już przez klienta

Zasady anulowania dla konsumentów

wycofanie

Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym ty lub osoba trzecia wskazana przez Ciebie, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatnich towarów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz skontaktować się z nami

 

Gemi elettronica srl,

Contrada piano mulino, A1,

85034, Francavilla in Sinni (PZ)

Tel .: (+39) 0973 577845,

Faks: (+39) 0973 574343

ordinigemi @@ gmail.com

poprzez wyraźne oświadczenie (takie jak pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Możesz elektronicznie wypełnić i przesłać wzór formularza odstąpienia lub inne jednoznaczne oświadczenie na naszej stronie internetowej. Jeśli skorzystasz z tej opcji, niezwłocznie (na przykład pocztą elektroniczną) wyślemy Ci potwierdzenie otrzymania takiej wypłaty. Aby utrzymać okres anulowania, wystarczy wysłać zawiadomienie o korzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem okresu odstąpienia.

Konsekwencje odwołania

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy wybraliśmy wszystkie otrzymane przez nas płatności, w tym opłaty za dostawę (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej metody dostawy niż najkorzystniejsza oferowana przez nas standardowa dostawa) muszą spłacić natychmiast i najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym powiadomienie o odwołaniu niniejszej umowy dotarło do nas. W przypadku tej spłaty używamy tych samych środków płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono inaczej; W żadnym przypadku nie zostaniesz obciążony opłatami za spłatę.

Musisz odesłać nam towar natychmiast, aw każdym razie nie później niż czternaście dni od daty, w której poinformujesz nas o anulowaniu tej umowy. Termin jest dotrzymany, jeśli towar zostanie wysłany przed upływem czternastu dni. Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towarów, jeśli cena zwróconych towarów nie przekracza 40 euro. W przeciwnym razie zwrot jest bezpłatny. Nie paczki można odebrać na nasz koszt.

  

Wystarczy zapłacić za ewentualną utratę wartości towarów, jeśli utrata wartości wynika z obsługi, która nie jest konieczna do zbadania charakteru, cech i funkcjonalności towarów.